Alla inlägg under oktober 2012

Av beckhampanfu - 2 oktober 2012 17:29

Tjenare alla pandor hur mår ni :D

Jag hade ju ingen veckans panda förra veckan så jag har förra veckans panda idag istället 

Och vinnaren är..... ---> lollo56  

 

Föresten, har märkt att fler folk börjat läsa bloggen nu, så himla kul :)

Och ni som redan läser bloggen får jättegärna tipsa folk om den här bloggen :p

Men det var allt just nu.

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 1 oktober 2012 14:48

Tja alla pandor!!!

idag spelade jag isdiamanten och var på den dagen då man får välja 20.000 panda mynt eller att förstöra diamanten

 

och jag har nästan varje gång jag gjort äventyret valt 20.000 men idag valde jag att förstöra diamanten!!! :D

Och då får man  en ännu bättre sak än 20.000 man får en is kostym!!! så här ser den ut om ni inte vet det redan

 

Och om man har på sej både dräkten och hatten så kan man inte få is skjuten på sej, istället så får den som försöker skjuta is på en is på sej själv!!

Jaja iallfall så levde kamaria och farid lyckliga i alla sina dar!

 

ett två tre så var sagan slut

Hejdå!

 



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards