Alla inlägg under oktober 2012

Av beckhampanfu - 8 oktober 2012 15:35

Hej jag har tråkit för det finns inte nåt att göra  men i panfu så fungerar varken inte present maskinen

  

Och levelbostern fungerar inte heller 

 

Jag skriver sen igen om det händer nåt i panfu

Hejdå :)

 


Av beckhampanfu - 7 oktober 2012 21:07

En panda jag gjort i Make Over

 

Av beckhampanfu - 7 oktober 2012 19:54

Här är en bild i från panfu

 

Det är jag,ManchesterUnited och Cezum med på bilden.

Hejdåå!
 

Av beckhampanfu - 6 oktober 2012 19:27

Tja allihopa jag och fernandosilva har tagit kort när vi dansar

 

 

 

Och sen när vi dansat hela dagen var vi såklart trötta så  jag fick sova hos honom :)
 

Jag hade såklart med mej min fina gröna sovsäck och efter ett tag sov båda två

 

SLUT!

 



Av beckhampanfu - 6 oktober 2012 18:44

Idag ska jag visa vem som är veckans panda och det är fashionemma! För hon ville vara det. såhär ser hon ut

 

har faktiskt inte mer att skriva om...HEJDÅ

 

Av beckhampanfu - 5 oktober 2012 16:59

Kolla hur det ser ut om man går till www.panfu.se

Klicka på bilden så ser ni vad det står :D

Hoppas ialafall att dom fixar snart  

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 5 oktober 2012 16:24

Tja idag fungerar överaskningsmaskinen och man får en kvast till kojan! Jag har 3 styckna kort också men dom korten är tagna med min andra panda som heter Pandmaster :)

   

Och så här ser den ut i kojan.....

 

Och om man trycker på kvasten när man har den i kojan så sopar den lite fram och tillbaks 

Det var typ allt att skriva om, men jag skriver nog senare i eftermiddag eller ikväll igen :)

Hejdå och trevlig helg!

 

Av beckhampanfu - 3 oktober 2012 17:06

Tja alla pandor idag så kan man göra fortsätningen på veckans äventyr!

Det börjar inne på slottgården!

 

Ja faktiskt trodde jag det....

 

...

 

  vad ska vi få se?!   

 

Han pekar med sin trollstav mot fågelskrämman...

 

Och sen händer 3 saker samtidigt!

1. Evron flyger iväg på sin helikopter eler vad det är

2. Fågelskrämman får ett rött ljus runt sej

3. Kamaria ropar uppifrån slottstornet!


Inne hos kamaria...

 

Vad säger du! Sniglar?

 

Hur enkelt

 

Men hur ska jag kunna klä ut mej till en snigel!? Jag har ingen snigeldräkt!?

 

Ahaa :)

Nästa station; LILI !!!

 

Det är rätt bra.....

Men jag behöver en snigelkostym...

 

NEJ JAG SKOJAR INTE!!!

 

Nej jag skojar inte sa jag just

 

Tack Lili du är bäst!

 

Okej...

 

 

Då får jag väl se till att bli klar tills dess! ;D

 

Okay!

 

All Right!

Och då får man en nyckel över sej :I

 

Men jag ska absolut inte glömma dykardräkten, då kan ju man drunkna ju!

 

Jag hade faktiskt ingen aning hur man skulle ta sej till havsbotten så jag bara chansade att gå till undervattensskolan

 

Jag chansade ännu en gång och gick in i akvariument, och där på högra sidan fanns det en sådan där grej man har i undervattens hus, typ vattensluss eller något heter det. Och om  man drog muspekaren över den så stod det "HavsBottnen".

 

Jag klickade på pilen och kolla var jag hamna!

 


Kolla man kunde inte slänga saker, förvandla sej/vinka/sitta eller kolla på information!

Men snäckskalet som ligger där går och klicka på och då får man en snäcka över huvudet!

     :D

Men nu måste vi tillbaka till Lili innan det blir onsdag

 

Va bra!

  Så får hon en likadan klocka över sej precis som förra veckan! :D

Men efter 1 minut så får man snigelkostymen!

 

Så här såg den ut när jag tog på mej den :D

 

 Sen gick jag till Kamaria igen...

 

Ja det var allt man kunde göra i äventyret den hära veckan! :D

Hejdå!

 



Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards