Alla inlägg under januari 2013

Av beckhampanfu - 3 januari 2013 21:19

Nu har vi alla pandor jobbat upp en bra bit på mätaren där man ska blåsa ut ljus

 

46%! Nu är det faktiskt ganska lite kvar! Förlåt om det här också blir ett kort inlägg, men det händer ju inget på Panfu nuförtiden!  

så.... Hejdå allihopa!

 

Av beckhampanfu - 2 januari 2013 20:40

Jag har ganska ont om tid nu så jag bara säger fort att panfu har startat med veckoäventyr nu det här året! Så som vanligt gör jag videos från varje veckas äventyr och här kommer den jag gjorde idag!

Men nu ska jag gå in i panfu för att kolla en sak, hejdå!

 

Av beckhampanfu - 2 januari 2013 20:33

idag eller kanske igår jag minns inte riktigt så var det en ny guldpandapresent! "Lucky Pig"

 

Haha nice  Och här är min senaste video!

Men det var allt för den här gången så vi syns nästa gång!

 

//beckhampanfu

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards