Alla inlägg under september 2012

Av beckhampanfu - 29 september 2012 12:01

Hej idag träffade jag två av mina klasskompisar i panfu!!! Båda dom har superkonstiga namn i panfu :p och så träffade jag hnwefui som går i två klasser över mej :D jag tog ett kort också

 

Inte för att hnwefui också har ett konstigt namn, men dom två andra har ännu konstigare :)

Också har jag spelat spelet Globy och fick ett nyt highscore

 

  

 

Nytt highscore någonsin för mej och nytt för idag för alla i hela svenska panfu!!!   

  Nu har jag inget mer att blogga om hejdå!

 

Av beckhampanfu - 28 september 2012 17:56

Tja alla idag funkar både presentmaskinen och Levelmaskinen!!! :)

I presentmaskinen får man...Ett fönster!!! jippi :D

Med beckham hade jag redan tagit presentmaskinen så korten från present maskinen är tagna med min andra panda Pandmaster :D

 

 

Den där draken man ser i fönstret kan röra sej när man sätter ut den i kojan!! :p

så här ser det ut när man har den i kojan

 

Draken jag har där fick man när det var det kinesiska nyåret 2010 men Pokalen och Fisklådan eller vad det är minns jag faktiskt inte det var nästan 3 år sedan :D

Och den lilla brandsläckaren fick man i present maskinen någon gång 2010 :)


Men som sagt, det var ju leveldag också idag, men med beckham var jag redan level 60 men jag fick en framstegs grej nämligen att man ska använda presentmaskinen tre gånger  det har jag ett kort från

 

Det var jättemånga där som vill använda maskinen :)

Med Pandmaster gick jag upp i level 36 och om jag hade varit guldpanda hade jag fått en guldig klänning :D

    '

Nu ska jag logga in i panfu, Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 27 september 2012 20:14

Hej igen jag kom inte på något rubrik 

Men det finns verkligen inget att skriva om   

Det går inte att fortsätta på äventyret tyvvär, jag gick till kamaria och det ända hon sade var

 

Hoppas Kamaria kommer på något snart!!!

Men det var allt som fanns att skriva tyvvär :(

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 26 september 2012 19:00

  Tja igen idag kan man fortsätta på Veckans Äventyr

Jag gick in i pandamonium och började på vulkanen :P

 

Och så tryckte jag på "visa mig vägen!"

Och när jag klicka där kom kartan över panfu upp!

    

Och så gick jag till slottet

   

Men jag gick in i slottet ändå

 

Men det gick ej att klicka på fågelskrämman så jag gick upp till kamaria

         

Okej så sen gick jag till san fran panfu där skönhetssalongen finns

   

Jag gick in i skönhetssalongen och där stod Lily!

 

Nej jag skojar inte!!!

 

Ja det är kris jag måste ha den!!!

      

 

Och jag ska visa er hur man får dom 4 fjädrarna

Den första korpen man ska hitta finns i san fran panfu

 

korpen sitter där uppe i högra hörnet av bilden :p

Om man klickar på korpen flyger den iväg!

 

Ser ni? Där korpen satt ligger det kvar en fjäder och korpen flyger iväg (precis när jag tog kortet så kom en annan svart fågel och var med på kortet :D men man ser iallfall korpen)

Och när man klickar på fjädern så får man nån slags fjäder över sej :)

 

Den andra korpen hittar i i Djunglen :D

 

Han sitter på en liten buske i mitten av djungeln

Även han flyger iväg och lämnar en fjäder efter sej

 

Och då får man en till fjäder över sej

 

Den tredje korpen finns vid simbasängen :D

 

Klicka på den, så flyger den iväg :p

 

Och klickar man på fjädern så får man en till över sej :D

 

Den fjärde korpen finns vid pokopetladan :)

 

Klickar man på den, gissa vad, den flyger iväg och lämnar en fjäder efter sej :P

 

Klicka på fjädern så får ni ännu en över er :D

 

Men nu har vi den 4:e så nu tillbaks till Lily :D

 

vad bra!

 

Och efter det så får en klocka ovanför sitt huvud ;)

 

Men efter en minut kan man fortsätta och då får man en korpkostym!

 

Kostymen är på kategorin tröjor och man behöver inte vara guldpanda för att ta på sej den!

Så här ser den ut när man har den på sig på spelarkortet

   

Men nu tillbaka till slottet och Kamaria!!

 

 

 Så nu är det bara att vänta ett tag (troligt vis onsdag nästa vecka)

Men nu måste jag äta middag, Hejdå!

 




Av beckhampanfu - 25 september 2012 17:15

Hej igen

Fågelskrämman har inte vuxit idag men den kan röra sig! kolla hära

  

Fågelskrämman kan göra om pandor till såna dära högrejor eller vad det är 

Men kamaria säger fortfarande bara

   

OBS samma bild som den som var för några dagar sedan för jag orkade inte göra ett nytt kort :)

Det var allt nytt som har hänt idag i panfu för mig tror jag eller nej föresten jag klarade "Den Magiska IsDiamanten" idag nu har jag spelat det äventyret 24 gånger tror jag :)

Men DET var allt som hänt idag, Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 24 september 2012 17:14

Tjena fågelskrämman har blivit ännu större kolla själva

 

Nu börjar det iallfall lika en fågelskrämma på riktigt :D

Förut var det ju bara en liten buske :P

Men jag har inte något mera att skriva om nu :)

Hejdå!

 


:P

Av beckhampanfu - 23 september 2012 14:14

Hej idag fick jag frågan hur jag hade fått så mycket pengar i panfu jag har ungefär 170000 pandamynt

Och svaret är att jag har spelat den magiska isdiamanten jätte många gånger så det är därför jag är så rik! :P

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 23 september 2012 14:02

Hej igen :)

Idag är det söndag och det betyder veckans panda!! :D

Och denna vecka är det... Pandamini för hon ville vara det vet inte varför men grattis pandamini här är din bild

 

Och så har fågelskrämman blivit ännu större

 

Men det var allt jag hade att skriva nu, HEJDÅ! :P

 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards