Alla inlägg under oktober 2012

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 12:51

i panfu har dom gjort så man kan ladda ner halloween masker

 

 

Vet inte hur dom ser ut ;) får man väl kolla om man vill :D

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 01:15

jag och fernandosilva var ensamma i panfu

 

och efter som klockan var efter midnatt så kunde man hamna på topplistorna

 

just den bilden här ovanför är ifrån spelet "Balloon game"

det var allt jag skulle säga, hejdå!

 

Av beckhampanfu - 29 oktober 2012 11:20

Denna gången är tävligen att svara på frågan: vad heter spelet där jag tagit denna bild??

 

jag tror jag avslutar tävlingen på torsdag så ni får skriva i kommentarerna vad ni tror spelet heter!

Hejdå!
 

q

Av beckhampanfu - 29 oktober 2012 11:13

Idag träffade jag q!!!!!

 

nu har jag träffat 2 pandor som bara har ett tecken i sitt namn!(för några veckor sen träffade jag en panda som heter 3 ) jag ska nog gå på jakt efter fler pandor som bara har ett tecken i sitt namn :P

Hejdå!

 


Av beckhampanfu - 28 oktober 2012 19:43

jaaa idag fick jag dom sista framstegspoängen så nu har jag 700!!! här är bilder:

 

700/700   

 

sen klicka jag på "Aktivera"
 

och då får man ett lyse runt sej!

   

Och om man klicka på Aktivera en gång till så försvinner lyset :D

Och sen bara tog jag en häftig bild för att jag var vän med nästan alla som var där :D

 

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 28 oktober 2012 11:51

FILIPA89 !!!!!! frågan var ju att man skulle svara var denna bild var tagen

 

Och den bilden är tagen i.....

 

Ponnyhagen! Grattis FILIPA89 :D

Jag ska snart lägga upp nästa tävling, men hejdå så länge :P

 

Av beckhampanfu - 28 oktober 2012 11:42

tja alla pandor och godmorgon   idag träffa jag Panfu_Lady!!! jag tog ett kort också  

 

(hennes koja)

Hon har på sej collegemössan för hon vann i bloggtävlingen 

jag skriver snart en gång till och avslöjar kanske veckans panda och vinnaren i min tävling 

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 27 oktober 2012 13:41

Dom har satt ut "Halloweenpumpor" på några ställen i panfu :D

 

 

 

 

 

 

Skriv gärna i kommentarer om ni har sett pumpor på nåt annat ställe i panfu :D

hejdå!

 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards