Alla inlägg under oktober 2012

Av beckhampanfu - 26 oktober 2012 23:30

Jag kommer med en snabb tävling här bara, var är denna bilden tagen?

   på söndag utser jag en vinnare så ni har inte så lång tid på er!

Skriver mer i morgon, hejdå!

 

Av beckhampanfu - 26 oktober 2012 15:57

  Idag är det guldpandadag på panfu och desutom level maskinen fungerar och så fungerar item maskinen och så fick Pandmaster 1000 dagar! här är ett bild bevis

 

i presentmaskinen var det "scottish dog"

 

 

Och levelmaskinen funkar OBS har ingen bild därifrån 

Och det är nya kläder i panfu som egentligen inte är nya jag ska visa er


häx och zombi kläderna(dom nya)

 

och dom gamla

   

Och Vampur/skelett kläderna(dom nya)

 

och dom gamla

  

Så om man köpte nån av dessa kläder för länge sen så får man dom nya istället

+ det är en haloween party i balsalen!!!!!!
  

Det var nog allt...HEJDÅ!

 

Av beckhampanfu - 25 oktober 2012 16:24

ni kanske minns att jag hade en tävling förra veckan där man skulle gissa var denna bild var tagen

 

Och svaret var själkvart Skönhetssalongen!

  

Och av alla 13 personer som deltog och jag tror det var 10 som svarade rätt är vinnaren.....Toyota5!!!!

Grattis toyota5!

Skriver snart ett till inlägg där jag visar nästa tävling som avslutas på söndag! 

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 24 oktober 2012 14:11

Onsdag idag. Altså veckoäventyrsfortsättning 

Här kommer bilder 


Jag loggade in och började i staden.

 

en spindel i hörnet  

 

Klickar man på "Visa mig vägen!" så ringas kartan in, klicka på den då.

 

Är det spindlar i sjukhuset 

 

 

 

(Kamaria vet vad som måste göras) säger han.

Klicka på Dr. Feelgood

 

 

Nej det är inte kalle anka 

 

det var alltså kamaria dr.felgood pratar om. bäst att gå till henne då.

 

 

 

hur farligt?

 

det är ju superfarligt 

   

 

det blir svårt..

 

 

titta man får ett fint provrör över sig 

Nästa station: VULKANEN

 

 

Klicka på Teleskopet som står bredvid lavan 

 

Då kommer det upp som en ring i en stor svart bakgrund. dra ner så ringen är vid vänstrA hörnet och där ska man klicka på den pytte pytte pytte lilla ringen och då kommer man till skogen

 

Och där på en sten sitter Nasir. Ni som har spelat äventyret "Min son är en Pirat" känner nog igen honom för han är liksom som en av dom huvudkaraktärerna i det äventyret 

 

 

coolt

 

det tvivlar jag inte en sekund på att det är...

 

om drar muspekaren omkring det ihåliga trädet så står det "Träd"

om ni undrar hur man gör sig till en spindel så ska jag visa det

ni klickar på den knappen med en panda som vinkar..

 

Klicka sen på spindeln så tadaa ni blir en spindel coolt va?

 

Nu kan ni ialafall gå in i den omkullvälltna trädstammen

 

herre gud vilken stor spindel!!!!! vad mörkt det är!!!!!!!!

Vilken tur att spindeln sover för ddet ser man för den säger zzzzzZZZzzzZZzzZZZzZzzzzZz snarrrkk

och om man klickar på den så vaknar den och börjar typ kasta ut spindelnät och man ska unvika spindelnäteen genom att hoppa fram och tillbaks och till slut somnar spindeln av utmattning!

 

Nu har vi våran chans att ta giftet!

ni tar giftet genom att bara klicka på spindeln en gång!

och då så får man lite gift!

 

Nu ska man gå ut ur rummet och hur gör man det jo man bara går till det gröna ljuset i längst ner i högra hörnet och så när man kommer ut säger Nasir

 

Ja det har jag 

 

Men han behöver faktiskt nästan ingen tid på sig att lugna ner för redan nu direkt kan man förvanla sig till en spindel och gå in igen. Väck honom och gör samma sak som första gången bara

 

Och sen en tredje gång.

 

gå ut till Nasir igen!

 

Fort till Kamaria nu!

   

:D

 

okej vad bra :)

 

visst jag kan vänta

så får hon en sådan dära klocka över sig som det brukar vara i äventyren nuförtiden. jag tror att det tog ungefär 1 minut men jag är inte säker

  

 

Jag ska skynda mej det snabbaste jag kan!

Ni ger dricken till risotto genom att bara klicka på honom

   

Jaha så det är så du låter! vänta nu det var ju bara en pratbubla...

 

va bra

 

man tackar! 

 

och med "ha den i 5 dagar" menar han att man kan ha på sej den i 5 dagar, alltså inte att den försvinner efter 5 dagar   

   

Snyyyyyyygt

och på spelarkortet

 

och när man vinkar

 

jag tror det här var det längsta jag någonsin skrivit i bloggen,50 BILDER!!!! (inräknat "hejdåbilden" som är här nedanför) detta tog mej   1timme & 17minuter att skriva men det var roligt!

Hejdå!

 






Av beckhampanfu - 23 oktober 2012 18:21

det är en ny guldpandapresent idag "Bat"

 

 

Och när man klickar på den så kommer det ut som ringar från dens mun!

   

Kolla riktigt noga så ser ni ringarna

Hejdå för 3e gången idag!

 

Av beckhampanfu - 23 oktober 2012 18:07

Det har kommit nya kläder till panfu gissa vilket tema dom har jo haloween här är bilder

 

det kostar 1998 pandamynt att köpa båda dräkterna  

rätt dyrt men det är det vär bara titta hur snygga dom är

   

Och när man vinkar....

                                               

Faktikst jättesnygga men nu kan jag inte bestämma mej vilka av dom dära kläderna jag ska ha på haloween(den 31 oktober) Jag kanske ta på mej nåt helt annat som min drak dräkt eller spök dräkt eller något 

ja men hejdå ialafall!

 

Av beckhampanfu - 23 oktober 2012 17:54

Idag träffade jag Anzy och nisse176!

  

ska nog logga in i panfu igen men jag skriver kanske senare ikväll 

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 21 oktober 2012 16:31

idag är det ju söndag och eftersom jag inte har haft veckans panda ännu den hära veckan så tar jag GreenBarrey som veckans panda för att han alltid är snäll här är ditt kort GreenBarrey!

 

:)

Men hejdå alla pandor

 


Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards