Alla inlägg under november 2012

Av beckhampanfu - 30 november 2012 23:08

kolla jag har snart 7777 vänner på panfu! titta här på den här bilden

 

och ganska snart har jag 700 dagar  

Men det var altt jag skulle säga, kanske lite tråkigt men det får väl duga  

 

Av beckhampanfu - 30 november 2012 21:43

De har tagit bort Be Smarter!!      

varför ska så många bra saker försvinna ur panfu!? först hjälpanda-quizet och nu detta!!?!?!?!?!? här kommer en bild som jag tog alldelles nyss

 

Och en bild som är tagen 16 November 2012

 

Quiz-Maskinen är borta!  

hoppas den erstätts eller ännu bättre kommer tillbaks. Asså den har inte gått att använda i några dagar, men ändå funnits där. Men nu finns den inte ens där!   

Hejdå på er!

 

Av beckhampanfu - 30 november 2012 21:39

   man får en rainbow couch

  

haha snygg  

men det var allt så hejdå!
 


Av beckhampanfu - 30 november 2012 18:15

det är rea på om man vill ha guld medlemskap i panfu 

 

hejdå!!!

 

Av beckhampanfu - 30 november 2012 17:10

  panfu fyller år! 5 år!

 

bilden är från panfubloggen förlåt att jag inte fråga om jag fick ha den  

jag vet inte om det är idag men det är iallafall nånstans runt omkring nu  

en annan sak, det är alltså panfu i Tyskland som fyller 5 år för panfu kommer från Tyskland och fanns där innan det kom till England,frankrike,spanien,sverige och norge M.m

plus en liten bild ifrån panfu

 

som ni allihopa nog vet så är det imorgon (på lördag) den 1:a december! och varje jul i panfu så är det en slags kalender där man får presenter!  och den här julen kommer det stå en pepparkaksgubbe i Djungeln som delar ut presenter!  så här ser han ut:

 

ojoj den bilden var stor!   

men det var allting som jag skulle säga just nu så hejdå på er!
 

Av beckhampanfu - 29 november 2012 18:51

yes! äntligen är roboten borta! 

 

Men.... det går inte att komma till Igloon...  det var bara i ett super kort tag man kunde komma till Igloon sen var den borta bara! asså man kunde inte komma till den  hoppas den kommer tillbaka innan på lördag för då är det... 1 december! och då så får man presenter i panfu ända fram till julafton  

Och en sak till... Förlåt att jag inte skrev igår om att level-boostern fungera, men jag glömde bort!  

men hejdå får jag väl säga!!

 

Av beckhampanfu - 28 november 2012 17:33

ONSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

PANFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAD BLIR DET!!!!!!!!!!!???????????

VECKOÄVENTYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aa iallafall här är det  

väldigt roligt faktiskt 

panfu börjar bli roligare och bättre hela tiden tycker jag  

Men heeeeeejdå!!!

 

PS. vet att det inte är min senaste "Hejdå-Bild" men det är min favorit  

Av beckhampanfu - 27 november 2012 18:10

de nya möblerna, asså emo-möblerna är jättecoola! här är några bilder

 

lite dyra.... men det är värt det!

 

Ni vet den lilla döskalle....lampan...? iallafall vad det än är så asså den här

 

Ja ni fattar nog   Klickar man på den så blir hela rummet mörkt!!

 

Och trycker man på den igen så blir det ljust igen!!  Najs.

Hejdå!

 

PS. Håller på att lägga upp en film på www.youtube.com   

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards