Alla inlägg under oktober 2012

Av beckhampanfu - 13 oktober 2012 20:15

jaaaa mätaren är full nu!!!!!

Jag loggade in och gick till slottet...

 

Många fåglar  

Men sen gick jag till slottsgården

 

Och när man kommer dit så lyfter några fågar iväg med fågelskrämman!

 

Jippi jag som älskar belöningar!

 

Jag lovar att vara snäll mot den!

 

Så jag gick till min koja och satte fågelburen på golvet

 

Nu har jag ännu ett husdjur men den rosa bollyn är tydligen rädd för fåglar han försöker ju verklign unvika fågeln han klättrar till och med upp på väggen för att slippa fågeln!

Men nu är vi av med fågelskrämman och jag längtar redan till nästa veckoäventyr!

Hejdå!  

 

Av beckhampanfu - 13 oktober 2012 18:08

Tja igen nu är snart mätaren full

 

Imorgon är den nog helt full 

Hejdå!!!!

 


Av beckhampanfu - 13 oktober 2012 10:44

TItta hur mycket mätaren är fulld nu

 

Och hur många fåglar det är vid slottet!

 

Coolt eller hur?????????

Jag längtar till mätaren är full så vi kan hjälpa kamaria!!!

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 12 oktober 2012 23:30

Kolla vad bra det går när man samarbetar

 

67% !!!   

Hoppas att mätaren komme till 100% snart så vi kan bli av med fågelskrämman!

Hejdå!
 

Av beckhampanfu - 12 oktober 2012 17:14

Juste jag glömde en sak jag ska avslöja vem som är veckans panda idag.... det är....

 

IsaBaxen! man gratulerar

Hejdå alla och ha en trevlig helg

 

Av beckhampanfu - 12 oktober 2012 17:00

Tjohoo idag fungerar båda maskinena!

 

 

En frukt korg!

 

Och nu till LevelBoostern

 

Också har mätaren gått upp ännu mera

 

Och med pandmaster gick jag upp i level 38

 

Master of Ice.

hejdå!

 

Av beckhampanfu - 11 oktober 2012 18:29

Titta hur mycket som har fullts på mätaren idag

 

39% !!! Igår var den ju på 15% eller något!!

Coolt! Men iallafall så fungerar inte överaskingsmaskinen eller levelboostern idag...

hejdå!

 

Av beckhampanfu - 10 oktober 2012 16:27

   jippi idag kan man fortsätta på vecko äventyret , så gå till slottet(bilderna är med min andra panda Pandmaster)

 

Jaaa!

 

 

 

  '

  

oki

 

 

ALOHOMORA (Bilden där jag sa det försvann ;) )

 

TItta det kommer fram en sån där mätare(på högra sidan)som är i nästan varena vecko äventyr

 

 

Och såhär ser det ut fram för slottet!

med en massor av fåglar som flyger fram och tilbaks!

Och på kartan ser slottet ut så hära

   

(den runda ringen som är runt slottet är inte där egentligen, jag la till den i paint)

Men jag skriver igen när mätaren är full så man kan fortsätta!

Hejdå!

 









Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards