Alla inlägg under oktober 2012

Av beckhampanfu - 31 oktober 2012 13:49

idag är det....leveldag i panfu!

 

sen gick jag till san fran panfu och träffade massa kompisar sen gick vi alla till Anna10´s koja

 

om man är liten kan man sätta sej på hyllan!     

 

haha  

tyvvär har jag inte något mer att skriva om men jag skriver nog ändå snart igen 

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 31 oktober 2012 11:21

Hej alla beckham här :p idag får man en häftig sak i presentmaskinen; Halloween Background

 

                            

 

Väldigt snygg!

Hejdå!

 

:(

Av beckhampanfu - 31 oktober 2012 00:02

   nu är ju klockan efter midnatt. så det är onsdag. och det är då det brukar komma nya veckoäventyr. alltså skulle jag gå in i panfu och göra äventyret. och då. så fanns det inte något nytt äventyr!    

kolla här bara

 

men var inte så ledsna för det! för det är nämligen halloweenafton idag!!! :)

Glad halloween önskar beckham

 

:D

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 23:24

kolla jag tog ett kort i från undervattnens skolan

 

fint kort va ja :D

hejdå!!!!!!

 

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 22:57

igår gjorde fernandosilva en film i panfu där jag är med

hejdå!

 

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 22:19

     

kommer snart med tjej outfits!!!

hejdå!

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 15:26

denna veckans guldpanda present är.............. "Window with Werewolf"

 

 

hejdå!!!

 

Av beckhampanfu - 30 oktober 2012 14:10

Här är en bild på min mamma i panfu, Anna10

      

Hon är också veckans panda, eller förra veckans panda blir det   

 

Grattulerar :)

Skriver nog snart igen, hejdå!

 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards