Alla inlägg under september 2012

Av beckhampanfu - 20 september 2012 21:15

Hej tänkte bara påminna om att imorgon är det GULDPANDADAG !!

Och det är jättekul för då kan alla vara GuldPandor :)

Jag tänker ta på mig mina bästa kläder och ta fram mina bästa möbler!!

Det kommer bli superkul :D

Och jag har bytt min stil i Panfu igen :D

Så här ser jag ut nu

 

Hatt: Fick man i Något äventyr med nån robot förra året

Glasögon: Får alla Pandor på level 7

Kappan: Fick man i ett gammalt klassiskt äventyr: Amaluras Kärlekshistoria

Ugglan: Dels kunde man få den i ett gammalt äventyr som hette "Krucio" men nu får alla pandor den på level 4

Halsbandet: Fick man av delfinen Oscar för något år sen

Blå-Vit-Randiga tröjan: Fick man av Horst Hering för bara några dagar sen

Byxorna(kjolen): Fick man när det var karneval i panfu förra året

Skorna: Även dom fick man när det var karneval i Panfu 2011


Ja det var allt och glöm inte GuldPandaDagen Imorgon :)

Hejdå!

 


Av beckhampanfu - 20 september 2012 12:35

Hej igen :)


Jag ska visa er det nya äventyret, börja med att gå till slottet;

 

(anledningen till att jag är level 15 är att detta är på min andra gubbe[alla bilder i detta inlägg förutom den allra allra sista kommer vara med denna panda])

 

Okej, tack för den varnigen (kamaria?) men nu går vi in!!!

  

Och då står Evron där!!! :O

Och sen släpper han ner en blixt, och efter det släpper han ner ett moln(eller var det i andra ordningen?) så att det börjar regna, och sen släpper han ner nåt slags frö så att det växer upp en liten buske (eller träd?)

Och sen ropar Kamaria på mej!

 

Bäst vi lyder, vi går och kollar vad det var som var så bråttom :P

 

 

Ja vi får väll hoppas att det inte blir så illa verkligen :)


Men det var nog allt för den här gången!

 


Av beckhampanfu - 20 september 2012 12:08

Tja alllihopa jag har tagit några kort i panfu här kommer dom  Bilden ovan är från min koja jag har satt ut alla saker jag kan (jag har ju massa mer saker som jag köpit i möbelboken men dom kan jag ju inte setta ut :P )


Nästa bild är från Karibiska Stranden :D

 


Och sen kommer 2 bilder från Idrottsplatsen och Fotbollsplanen :)

 

Här har jag just gjort ett mål :D


Slutresultat:

 

Och Det blåa laget vinner med 4-0 efter 4 mål av BECKHAAAAAAAAAM!!!! :D


Det var allt just nu men kommer alldelles snart göra ett inlägg om det nya äventyret :)

Hejdå!

 


Av beckhampanfu - 19 september 2012 11:49

Hej igen! =D

Jag gick in i panfu och där, på det stället man väljer vilken pandavärld man vill vara i så gick jag in i Pandamonium och var HELT själv där :O

Här kommer ett foto på det  

Nuförtiden finns det ju bara 4 pandavärldar(Bollywood,Pandaland,Pandamonium och Dreammoutain) att välja på förut fanns det 7 eller 9 eller något sådant :)

Det var allt jag hade att skriva nu så vi ses nästa gång! =D

 


.o/

Av beckhampanfu - 18 september 2012 16:30

Hej alla pandor idag i  panfubloggen stog det en sak som jag tycker är jättebra; nämligen att det är GULDPANDADAG på Fredag!!!!!

Jag tog just ett kort när jag var i sanfranpanfu för det var så många personer där! :D

 

jag står där i mitten i fontärnen :)


Men det var allt för den här gången så Hejdå! :) 

 


Av beckhampanfu - 17 september 2012 21:17

Haha Hej igen jag glömde visst en viktig sak att skriva om  hehe

Jo Att idag (och troligtvis några dagar till kan man få en SÄLKOSTYM om man gör så här:


1:gå till Hamnen och där kommer Bonez vara och om ni klickar på honom ska han säga så här:  

Och efter det kommer han säga såhär

 

Och efter det kommer han förvandla säg till ett grönt moln, Den Skurken!

Klicka sedan på fiskaren så kommer han att säga så här

 

 

 

Men... BabySälen är inte gömd långt bort alls! Se själva

 Om man klickar på lådan, Så hoppar sälen fram! Fast han gråter! Undrar varför det!?

    

Undrar vad horst hering säger om det....                                         

 

  

         

Ånej! den lilla sälen är helt utsvulten! Bäst att göra som horst säger och gå att fånga några smaskiga fiskar åt sälen!


2: Gå till Djungeln och klicka på skylten med en fisk på:   Och Starta spelet Och fiska 10 svarta fiskar eller 5 orangea eller 2 gröna eller bara så ni får minst 100 poäng  

3: Tillbaka till hamnen och klicka på sälen så han får sin mat, och efter det så får ni en kanonfin sälkostym av Kapten Horst Hering som ser ut såhär                                             

             

 

puh! det var ett långt inlägg! Men nu måste jag gå och lägga mig Så Hejdå!

    


Av beckhampanfu - 17 september 2012 21:08

Hej allahopa!!

Idag har jag inte spelat så mycket panfu, men jag har bytt min stil, så här kan ni se hur jag ser ut nu  

Jag hade inte några skor eller byxor man kunde ha om man inte hade GuldPaket.


Kaptenshatten fick man av Horst Hering förra året och

den röda tröjan med ett vitt G på fick man i Februrari förra året(mitt första äventyr som inte fanns i boken)


Har inte så mycket mera att skriva om faktiskt så Hejdå!!

 


Av beckhampanfu - 16 september 2012 18:13

Hej alla beckham här.

Jag har inte så mycket att skriva om just nu men Jag tänkte börja med att ha veckans Panda varje vecka och denna veckas veckans panda får bli uberhaxornova!!!!!! Jag ska visa ett kort på hans gubbe  

undrar hur man får så mycket pengar!

Jag tog ett kkort från räser banan också och där kom FernandoSilva med också           

Fint kort eller hur ja det var allt just nu kanske skriver imorgon :)


 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards