Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Fortsättning på veckans äventyrr :D

Av beckhampanfu - 26 september 2012 19:00

  Tja igen idag kan man fortsätta på Veckans Äventyr

Jag gick in i pandamonium och började på vulkanen :P

 

Och så tryckte jag på "visa mig vägen!"

Och när jag klicka där kom kartan över panfu upp!

    

Och så gick jag till slottet

   

Men jag gick in i slottet ändå

 

Men det gick ej att klicka på fågelskrämman så jag gick upp till kamaria

         

Okej så sen gick jag till san fran panfu där skönhetssalongen finns

   

Jag gick in i skönhetssalongen och där stod Lily!

 

Nej jag skojar inte!!!

 

Ja det är kris jag måste ha den!!!

      

 

Och jag ska visa er hur man får dom 4 fjädrarna

Den första korpen man ska hitta finns i san fran panfu

 

korpen sitter där uppe i högra hörnet av bilden :p

Om man klickar på korpen flyger den iväg!

 

Ser ni? Där korpen satt ligger det kvar en fjäder och korpen flyger iväg (precis när jag tog kortet så kom en annan svart fågel och var med på kortet :D men man ser iallfall korpen)

Och när man klickar på fjädern så får man nån slags fjäder över sej :)

 

Den andra korpen hittar i i Djunglen :D

 

Han sitter på en liten buske i mitten av djungeln

Även han flyger iväg och lämnar en fjäder efter sej

 

Och då får man en till fjäder över sej

 

Den tredje korpen finns vid simbasängen :D

 

Klicka på den, så flyger den iväg :p

 

Och klickar man på fjädern så får man en till över sej :D

 

Den fjärde korpen finns vid pokopetladan :)

 

Klickar man på den, gissa vad, den flyger iväg och lämnar en fjäder efter sej :P

 

Klicka på fjädern så får ni ännu en över er :D

 

Men nu har vi den 4:e så nu tillbaks till Lily :D

 

vad bra!

 

Och efter det så får en klocka ovanför sitt huvud ;)

 

Men efter en minut kan man fortsätta och då får man en korpkostym!

 

Kostymen är på kategorin tröjor och man behöver inte vara guldpanda för att ta på sej den!

Så här ser den ut när man har den på sig på spelarkortet

   

Men nu tillbaka till slottet och Kamaria!!

 

 

 Så nu är det bara att vänta ett tag (troligt vis onsdag nästa vecka)

Men nu måste jag äta middag, Hejdå!

 




 
 
Ingen bild

SuperPandaBoy

29 september 2012 21:51

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR HJÄLPEN JAG SLET AV MITT HÅR I FÖRTVIVLAN FÖR DEN SISTA FJÄDERN!!!! (den vid pokopethuset) TACK SÅ HIMLA MYCKET BECKHAM!!!

beckhampanfu

29 september 2012 21:54

kul att kunna hjälpa till SuperPandaBoy
:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beckhampanfu - 31 december 2014 04:20

Hej allihopa!    Jag har inte skrivit något på den här bloggen på 535 dagar! Konstigt, va'?  Anledningen till det är egentligen ganska enkel, jag är inte på något sätt intresserad av Panfu och om jag inte är intresserad av Panfu, är det ju lite...

Av beckhampanfu - 14 juli 2013 18:42


Häromdagen i veckoäventyret så fick man denna bakgrund:   Vad tycker ni om den? Snygg eller Ful? Skriv i kommentarerna! Förlåt att jag skrev så kort, har liksom inget annat jag kan skriva om   Hejdå   BeckhamPanfu ...

Av beckhampanfu - 14 juli 2013 18:32


Haha nu var det ju typ 7 månader sedan vi hade någon veckans panda så jag tänkte att vi kunde ha det idag  och vinnaren är...   ala854! Grattis! Hon ville vara veckans panda så hon fick det   Men det var allt nu antar jag   VI SYNS!   /...

Av beckhampanfu - 11 juli 2013 21:04

Hej alla  Minns ni mig? Jag vill bara säga till alla mina tre läsare att anledningen att jag inte skrivit på bloggen på drygt sju månader är helt enkelt; jag har inte tyckt att panfu är ett roligt spel. Men nu idag så hade jag tråkigt och bestämde mi...

Av beckhampanfu - 3 januari 2013 21:19


Nu har vi alla pandor jobbat upp en bra bit på mätaren där man ska blåsa ut ljus   46%! Nu är det faktiskt ganska lite kvar! Förlåt om det här också blir ett kort inlägg, men det händer ju inget på Panfu nuförtiden!   så.... Hejdå allihopa! ...

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards