Alla inlägg under september 2012

Av beckhampanfu - 22 september 2012 21:01

Tjenare det här är sista inlägget idag för jag ska se en film :)

Hejdå Alla Pandor :D
 

:P

Av beckhampanfu - 22 september 2012 20:11

Tja alla jag har inte spelat panfu på nästan hela dagen för jag var på stan :) jag åt på mcdonalds och sen så handlade jag :D

Detta här var ett jättetråkigt inlägg säkert men jag hade inget att göra :D

Ska äta middag nu, skriver snart igen!

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 22 september 2012 14:42

Tjenare idag så har jag fått en koja för att jag fick mer än 600 Framstegspoäng 

Såhär såg det ut när jag fick kojan

 

Jag tycker kojan är jättebra för att den är så stor och man inte behöver vara guldpanda för att få den :D

Här är en bild med mig och FernandoSilva som står i Kojan

 

Cool eller hur jag gillar att det är krossade fönster det blir supercoolt :P

Men det var allt för den här gången.

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 21 september 2012 18:53

Tja igen idag träffade jag Emmy_10 (hon som har världens bästa blogg) och då fråga jag om jag fick vara med på en bild i hennes blogg. Hon sa att jag fick det och så tog hon ett kort! Hennes blogg heter www.klaracoolsblogg.blogspot.se


Men sen träffa jag henne igen nu på kvällen och jag fråga henne om hon ville vara med i min blogg och hon sa okej så här är en bild

 

EnLLa199 stod ovanför oss så när jag skulle beskära bilden så kom hennes namn med för att man skulle se hela mitt huvud :D

Men tack Emmy_10 för att du ställde upp på en bild det var mycket snällt :P

Men det var allt just nu!

Hejdå!

 

Av beckhampanfu - 21 september 2012 18:37

Hej allihopa, jag har just fått den dära framstegspoängsaken Sittstrejk!!

Det var jätteroligt jag fick många nya kompisar :) Här kommer bilder

 

Pandmaster som sitter i högra hörnet är min andra panda och Fernandosilva som sitter mitt emot mig vid bordet högst uppe är min bror i verkligheten :)

 

På bilden här ovanför hade Jolle334 och wsuj alldelles just gått iväg men vi var  ändå 8 st kvar :P

Så tack till


FernandoSilva

FernandoSilva2

Hastalavistababy

pandamini

Pandmaster

Cezum

Robertocarlos

wsuj

Jolle334


Tack så mycket för att ni hjälpte mej! :D

Hejdå!

 


;)

Av beckhampanfu - 21 september 2012 18:03

Hej igen ;)

Det är verkligen jättebra att det är guldpandadag idag!! Tack ni som jobbar på panfu för ni gjorde så det var guldpandadag idag 

Här kommer fler bilder jag tagit idag :)

 

På bilden här ovanför så satte jag på mig så många kläder som gick =D

 

Denna bilden var bara cool för att jag hade vänner inloggade i varenda server  

Det var alla bilder nu  

Hejdå!

 


:P

Av beckhampanfu - 21 september 2012 12:44

tja igen allihopa

jag skulle gå till Kamaria i det äventyr jag höll på med och då märkte jag att det var en annan musik en vanligt på slottsgården, Och den där saken Evron planterade har växt lite! Titta själva!

 

Men när man går till Kamaria säger hon samma sak;

"Håll ögonen öppna, lilla Panda. Låt oss övervaka fågelskrämman varje dag. Kanske kommer det inte att bli så illa iallafall..."

Men det är väl bara att fortsätta titta varenda dag :)

Hejdå!

   

Av beckhampanfu - 21 september 2012 10:13

Hej igen allihopa :D

Guldpanda dag idag alltså :D

Så här såg det ut när jag loggade in

 

Bra va eller hur???

Förutom guldpandadagen är det en superbra sak som är idag i panfu nämligen att Presentmaskinen funkar!!!

   

en Kaffebryggare!! Kaffe smakar ju blöööh men det var ändå en bra möbel :P

Nu har jag 2 kaffebryggare

   

Coolt va?

Jag köpte också dom 2 sista kojorna i katalogen som jag inte hade ;P


Såhär mycket pengar hade jag innan:

 

Sen klickade jag på kojkatalogen...

 

Sen köpte jag pepparkakshuset....

 

Och efter det köpte jag Fotbollskojan....

 

Och efter det hade jag såhär mycket pengar kvar!

 

Men nu kan jag inte skriva mer för jag ska köpa en massa möbler och kläder nu!

Hejdå! :P

 

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards