Alla inlägg under november 2012

Av beckhampanfu - 3 november 2012 23:13

gå till bibloteket i glassbaren och klicka på böckerna som jag har sett en ruta runt

 

då kan ni välja en bok klicka på vilken bok ni vill sen kan ni markera texten där det står vad boken heter på den.

 

sen klicka på backspace(knappen som är över enter) så försvinner texten så kan ni skriva i vad ni vill

 

 

hoppas det hjälpte 

godnatt alla pandor!

   


Av beckhampanfu - 3 november 2012 17:45

ny tävling idag avslutas imorgon eller på måndag kanske var är jag på denna bild?

 

skriv i kommentarer typ som "beckham gömmer sej under datorn" eller något       

en liten ledtråd jag ska visa hur jag ser ut

 

så skynda er nu alla pandor att svara!!!!!

hejdå!

 

PS. Halloween kläderna går fortfarande att köpa???!???!?!

Av beckhampanfu - 3 november 2012 10:43

nu har jag 100 sidor post i panfu.

 

alltså 1200 brev nånsin  

skulle bara skriva det, hejdå!

   

Av beckhampanfu - 2 november 2012 19:07

Först skulle vi klä ut oss till Monster

   

och sen skulle vi klä ut oss till Filmstjärnor

   
Och sen skulle vi klä ut oss till tjejer 

   

och sen skulle vi ta på oss kläder man kan ha utan att vara guldpanda

   

Och till sist skulle vi ta på oss dom knäppaste kläderna vi hade!!

   

skriv i kommentarer vem ni tyckte vann!

Hejdå!!!

 

Av beckhampanfu - 2 november 2012 11:52

hej alla idag träffa jag min pappa i panfu. han heter jon15 och är supersnäll!! här kommer ett kort på honom och mej:

 

sen kommer en annan bild 

   

haha     

men det var allt för tillfället jag hade att skriva om, hejdå!

 

Av beckhampanfu - 1 november 2012 18:17

tävlingen är avslutad!! frågan var att skriva varifrån denna bild var tagen

 

och svaret är...BOLLY HOP!

 

Vinnaren är.... ronaldopando !!!!                                              

                                                  

                        grattis!

det var allt jag hade att skriva om så jag säger hejdå!
 

:p

Av beckhampanfu - 1 november 2012 00:09

nu ska ni få veta en sak. just nu blev första gången jag spelar panfu nånsin i november!   

 

Första bilden jag tar ifrån panfu i november någonsin!  

Hejdå!!!!!

   

Presentation

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

bilder

   

 

 

   

 

   

 

 

pandor med korta namn

   


Ovido - Quiz & Flashcards